پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3746
-
الف
+

«محمدرسول‌الله(ص)» سومين فيلم پرفروش در تركيه شد

فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» بالاتر از بسیاری از آثار مطرح روز جهان، سومین فیلم پرفروش در سینماهای ترکیه شد.

 فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» بالاتر از بسیاری از آثار مطرح روز جهان، سومین فیلم پرفروش در سینماهای ترکیه  شد.

به گزارش آی‌فیلم، از 28 اكتبر(7 آبان) سینماهای تركیه میزبان فیلم محمد رسول‌الله شده‌اند. این فیلم در هفته اول اكران در تركیه با فروش بیش از 680 هزار دلاری توانست به مقام سوم فیلم‌های پرفروش هفته برسد و به سرعت در بین 60 فیلم برتر سینمای تركیه در سال 2016 میلادی قرار گیرد كه با وجود پایان اكران اكثر فیلم‌های این لیست بدیهی است كه فیلم مجیدی به رتبه‌های بالاتر دست یابد.

استقبال از فیلم مجیدی در حالی صورت می‌گیرد كه این فیلم بالاتر از فیلم‌های هالیوودی قرار گرفته‌ كه در تركیه در حال اكران هستند و همزمان با فیلم «محمد رسول‌الله» اكران سه فیلم دیگر نیز در سینما‌های این كشور آغاز شده كه تنها یك فیلم تركی با در دست داشتن سالن‌های بیشتر توانسته در رتبه اول، بهترین شروع را به خود اختصاص دهد و نکته جالب آن است که فیلم مجیدی در جدول پرفروش‌ها بالاتر از دو فیلم «دوزخ» ران هوارد و «جک ریچر: هرگز برنگرد» با بازی تام کروز ایستاد که چهارمین و پنجمین فیلم‌های هفته گذشته در ترکیه بودند.

سایت شركت «Chantier Films»پخش‌كننده فیلم محمد رسول‌الله در تركیه در صفحه معرفی این فیلم سینمایی، نظرات تعدادی از سیاستمداران، روزنامه‌نگاران، اساتید رشته الهیات و همچنین چند نفر از طرفداران محمد رسول‌الله در شبكه‌های اجتماعی را درباره فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» منتشر كرده است. در این نظرات افراد ضمن اعلام اینكه تحت تأثیر فیلم قرار گرفته‌اند، دیگران را نیز به تماشای این فیلم دعوت می‌كنند.

استقبال از فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» كه با دوبله تركی در سینماهای تركیه در حال اكران است، افزایش سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم را نیز در پی داشته است.

گفتنی‌است 27 آبان ماه سال جاری مراسم فرش قرمز فیلم محمد رسول الله در داغستان برگزار می شود و اکران این فیلم در این کشور شروع خواهد شد. در این مراسم رئیس جمهور داغستان، مجید مجیدی و گروهی از عوامل فیلم حضور خواهند داشت.

همچنین فیلم محمد رسول‌الله به دو شکل دوبله به زبان روسی و با زیرنویس نمایش داده می‌شود.

لازم به ذکر است، شهر بغداد که تنها دو سالن سینما دارد از روز ۲۰ آبان ماه میزبان فیلم محمد رسول الله خواهد بود و قرار است با هماهنگی لازم و خرید تجهیزات مورد نیاز، این فیلم در سه شهر کربلا، نجف و اربیل با دوبله عربی و زیرنویس به نمایش درآید.

طبق گفته محمد صابری، تهیه کننده فیلم «محمد رسول الله (ص)»، عوامل این فیلم در حال انجام مذاکرات نهایی با روسیه برای نمایش این فیلم پر مخاطب در بهترین سینماهای این کشور است.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر